Ya$na


×× dokhtar koli ××

home | profil3 | e-mail | archive | daily | designer

قالب وب ..عوض شد^

 

 

از روزی که نامت ملکه ی ذهنم شد..

احساس می کنم جمجمه ام

باشکوه ترین امپراتوری دنیاست... ×

 

 

اگر سرت را روی سینه ام بگذاری

هیچ صدایی نخواهی شنید..

× قلب من × طاقت این همه خوشبختی رو نداره

 

+ میشوم پیچک ..وحشی میپیچم دورت ..محکم  ...که نتوانی لحظه ای بی من زندگی کنی..

 

+ در هر جغرافیایی که × باشم × .. جهت ها تفاوتی ندارن ..دلم رو به سمت خنده های " توست " ..



نظرات شما عزیزان:

✖Oηly GiRl OOF✖
ساعت14:42---19 اسفند 1392
تو زندگـﮯ یه جایـﮯ هست بعد از ڪـلـﮯ دویدטּ

یــہـو وایمیستـﮯ ، سرتو میندازـﮯ پاییـטּ و آروم میگــﮯ

دیگـﮧ زورم نمیرسـﮧ ...


امیر حسین
ساعت0:29---25 دی 1392
خاک عالم تو سر خودت کور :|

اخه تو کی تونستی روی منو کم کنی تا این دفه ی دومت باشه شلغم جون

خودم میدونم که پستام خوبه نمیخواد تو ازم تعریف کنی (ادا شاخا جلد 3، صفحه 23، پاراگراف 2 )

من همیشه خوبم ؟ تو چی ؟ خوبی دیگه به امید خدا ؟

اره جون عمت دلم واست تنگ شده بود !!! :|
پاسخ:خدا شفا میده ک انشالله . امیدت به ایزد منان باشه


eli joon
ساعت13:50---21 دی 1392
ای جوووووووووووونـــــــــــممممم

بالاخره گفتی؟؟خیلی خوشحالم کــــــــــــردی

بووووووس یسنا جونم
پاسخ:قفونت تو عجیجممممم


سردرگم
ساعت18:35---19 دی 1392
سلام آبجـــــــــــــــی یسنا .. احسانم
وب Break_The...
وبمو عوض کردم.آدرس جدیدشو الان گذاشتم واست
منتظرم تو وب جدیدم بیای


پروانه
ساعت15:59---12 دی 1392
سلام یسنا جون خوبی عسیسم منم یه دوست جدیدو بامعرفت هستم.چون با هر کسی دوست وبلاگی بشم حداقل یک روز در میان بهش سر میزنم.وبلاگت رو پسندیدم و لینکت میکنم.امیدوارم به وبلاگ من بیای و من رو لینک کنی و هرباری که نت میای بهم سر بزنی و نظر هم یادت نره.منتظر حضور قشنگت در وبلاگ خودم هستم گلم...

پروانه
ساعت15:58---12 دی 1392
سلام یسنا جون خوبی عسیسم منم یه دوست جدید هستم.چون با هر کسی دوست وبلاگی بشم حداقل یک روز در میان بهش سر میزنم.وبلاگت رو پسندیدم و لینکت میکنم.امیدوارم به وبلاگ من بیای و من رو لینک کنی و هرباری که نت میای بهم سر بزنی و نظر هم یادت نره.منتظر حضور قشنگت در وبلاگ خودم هستم گلم...

♥♠بهاره♠♥
ساعت16:22---5 دی 1392
salam jigar mamnoon az linket
man ba che esmo onvani
belinkamet bogo?fadat


✘ آدم لاشی✘
ساعت14:49---2 دی 1392
سلاامم آجی با مهدی هم تولدشو تبریک گفتم ایشالله سالیان سال درکنار هم زندگی خوبی داشتهـ باشین
پاسخ:عجیجی :-))))


دخترک روستایی
ساعت8:43---2 دی 1392
یسنا، کجایی تو دختر!!!!!!!!!!!
بدو بیا وبم که سورپرایزه.........


ava
ساعت23:26---1 دی 1392
ﻧﮕﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﺩﺯﺩﯾﺪﯼ
ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ ﮐﻪ ﭘﮋﻣﺮﺩﯼ
ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﮔﺮﻓﺘﯽ
ﺻﺪﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺷﺒﻬﺎ ﺑﺎ ﺁﻥ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﮕﺮﻓﺘﯽ
ﻧﺎﻥﯼ ﮐﻪ ﺧﻮﺭﺩﯼ ﺣﺘﯽ ﻧﻤﮑﺪﺍﻧﯽ ﮐﻪ ﺷﮑﺴﺘﯽ
ﻫﻤﻪ ﻭ ﻫﻤﻪ ﺣﻼﻟﺖ ﺑﺎﺷﺪ
جز…
ﺟﺰ…
ﻟﺮﺯ ﺩﻟﻢ ﺩﺭ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺑﻮﺳﻪ ﺣﺮﺍﻣﺖ ﺑﺎﺷﺪ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ مرا ﺑﻪ
ﮔﻨﺎﻩ ﻋﺎﺩﺕ ﺩﺍﺩﯼ ﻭ ﺭﻓﺘﯽ…
_________________
آپم عزیزم.


arash
ساعت16:40---1 دی 1392


کیانا
ساعت12:00---29 آذر 1392
هندونه بده قاچ کنیم
لپاتو بده ماچ کنیم
غماتو بده چال کنیم
بخند تا ما حال کنیم
.:: یلدا پیشاپیش مبارک ::.


arash
ساعت0:12---29 آذر 1392
مادرم میگفت عاشقی یک شب است

و پشیمانی هزار شب

هزار شب است پشیمانم

که چرا یک شب عاشقی نکرده ام



کتی
ساعت12:39---28 آذر 1392
اخی مطلبت وبخورم

احسان
ساعت11:30---27 آذر 1392
اپم بیا

arash
ساعت11:00---26 آذر 1392
دلتنگم اما...
تورا طلب نمیکنم...
نه اینکه بی نیازم...
"صبورم"


احسان
ساعت13:04---22 آذر 1392
اپم بیا

دخترک روستایی
ساعت3:18---21 آذر 1392
سلام یسنا

وبت خیلی قشنگه، ازش خوشم میاد

راستی، تو و امیر چقد بهم میپّرین

کل کل کردناتون باحاله

اینو به امیرم گفتم.....

به هر حال بازم میام وبت
پاسخ:قفون تو ولی خو امیر یکمی کمی داره همشهری منه من میشناسمش خخخ ب دل نگیر:)))))))))))


احسان
ساعت23:01---20 آذر 1392
اپم بیا

لیلی
ساعت16:38---20 آذر 1392
سلام یسنایی عشق من.وبت خعلی خوشمله... مث خودته

عاشختم
پاسخ:فدایی داری لیلی جونممممم . میسی ک اومدی اجی


سیدعلی اصغرزاده
ساعت10:13---20 آذر 1392
سلام یسنا جونم وبلاگت خیلی خوشگل و ناز و محشره
من شاعر و ترانه سرا هستم بفرما وبلاگم نظر بذار


samira
ساعت23:09---19 آذر 1392
حواست هست ؟!
پاییز است ؟!
کم کم به فکر باد و باران باش
شاید کسی تمام گریه هایش را
برای پاییز گذاشته باشد ...


امیر حسین
ساعت20:17---19 آذر 1392
الان این حرفو داری میزنی که بگی من خیلی قویم در صورتی که واسه من جوجه ای شلغم خانوم ههههه

اگه تو چشم بصیرت داشتی میفهمیدی من چه گًلیم و اینقد بهم نمیگفتی شفته

آره درست فهمیدی من زور خعععلی زیاده و بازوم خعععلی بزرگه و میتونم با دستم اون زبون درازتو از حلقوم بکشم بیرون
پاسخ:تو از پس زبون من بر نمیای جقله 5 زاری اره خو در اینکه تو هرکولی شکی نی خیلی وقت پیش فهمیده بودم:))))))))))) ک خودت اعتراف کردی !!!!!!


samira
ساعت15:51---17 آذر 1392
سلام عــــــزیزم اپم منتظرتم

امیر حسین
ساعت21:21---16 آذر 1392
الان میتونی بگی من کجا کم آوردم ؟؟؟ !!!

تو کجات فرشته.س آخه کوور

بعدشم اخه تو کودوم مسابقه دیدی حریف دختر از سر ببره که این دومیش باشه !!!
پاسخ:ینی چی کجا کم اوردم اخه شفته ینی میخای برات مرز مشخص کنم خخخخخخخ خو چشم بصیرت میخاد ک شوما نداری متاسفانه . برات دعا میکنم عزیزم:)))))))))) شاید شوما زور و بازوتون خعلی ..... باشه ولی حریف زبون ما نمیشین پس بشین تا بشه که اونم عمرا : ))))))))


امیر حسین
ساعت14:21---16 آذر 1392
کسی از تو نظر نخواست که شلغم جون
پاسخ:کسایی هم ک کم میارن طاقت نظر دادن دیگران و ندارن اعتراف سختیه برا میدونم !!!!!!


امیر حسین
ساعت14:17---16 آذر 1392
به چـــــــــی!!!!! فرشته ی مهربونششش !!!!!!! از کی تا حالا تو ففرشته شدی که حالا مهربون باشی ؟!؟!؟!؟

من اصن تو رو به چشم حریف نمیبینم جوجه
پاسخ : تو چش نداری ک ببینی حلوا ترک نه فرشته بودن منو میتونی ببینی نه اینکه حریفت باشم یالا بکش کنار لابیدان :))))))))


امیر حسین
ساعت1:33---16 آذر 1392
تو اصن بگو ببینم از مامانت اجازه گرفتی اومدی تو وب من که حالا مبارزه رودررو میطلبی " شلغمی " ؟؟؟!!!! :| :|
پاسخ:مامان من به قول خودش به فرشته ی مهربونش اعتماد کامل داره . !!!نه مث بعضیا :))))))))))))))))
پاسخ:بعدشم حریفت قدره عاغا بکش کنار خخخخخ


امیر حسین
ساعت20:11---15 آذر 1392
امیر حسین : من تو بازی با کسی شوخی ندارم شلغم خانوم

در ضمن یاهو یه تو خر است
پاسخ:برو بابا چاییدی . تو یه شهر هم هسیم جرات داری بیا رو در رو مبارزه کن خخخخخ !!((((((((((:


samira
ساعت16:09---15 آذر 1392
سلام عزیز دلم ... قالبت عالی شده من خوشک اومد

امیر حسین
ساعت23:54---14 آذر 1392
اون نمیدونم کی بود مسیج داده بود که delete کردم


واسه توهم الان اومد خره خدا


الان 2تا اسم داری یکی شلغم یکی دیگه خر خدا


از اسمات راضی هستی ؟؟؟
پاسخ:اوهوععع بیشین بینیم باووو کله پاچه نپخته ای تو هنوز(((((((((:
پاسخ:یاهوتم افتضه اخه


امیر حسین
ساعت15:15---14 آذر 1392
پس از الان صدات میکنم شلغم


خوبی شلغـــــــــــــــــم ؟


sororlove تویی ؟
پاسخ:تو خعلی خعلی بیجا میکنی میگم عشقم بیاد سرتو بزنه هااااا خخخخخخخخخ
پاسخ:نخیر


امیر حسین
ساعت0:08---12 آذر 1392
بعد از این همه مدت اومدی وبم بازم بهم متلک گفتی اخه بیشووووور

نه خدایی خوبه منم صدات کنم شلغم
پاسخ:خودتی عبضی عبضی هرچی گفتی . اره خو شلغمم خیلی خوبه با من سازگاری داره اخه من کلا دخی شیرینی هسمممممممممممممم !!!!!!! اره همچین ادم تکی هسم من


natalie
ساعت21:49---9 آذر 1392
سلام عزیزم

اپت توپه توپه

راستی قالب جدیدتم مبارک
پاسخ:فدا مدا نفس آجی


امیر حسین
ساعت21:43---9 آذر 1392
دختر اینقد بی مرام

میدونی از کی تا حالا بهم سر نزدی ؟؟؟
پاسخ:خوووووووووووودتی


احسان
ساعت14:20---9 آذر 1392
اپم بیا

ramin
ساعت18:22---8 آذر 1392
سلام یسنا جون

یس چت یه سایته واسه متولدین دهه 70
نو یس چت متن عکس درد دل و دل تنگی وشادیه یعنی همه چی توشه در ضمن
امکان عضویتم داره

امکاناتشم:طراحی لوگو بنر و هر کدی که شما بخوایین بصورت رایگانه

راستی با افتخار لینک شدی تو هم ما رو به اسم یس چت لینک کن


احسان
ساعت17:18---5 آذر 1392
اپم بیا

مزاحم
ساعت8:53---4 آذر 1392
اول سلام چرا ناراحت میشی !!
من کلا محرما وقتم مختص آقام اباالفضل هست!
برا همین چک نکردم مطالباتو!
گاهی دلت بهانه هايی می گيرد که خودت انگشت به دهان می مانی ...
گاهی دلتنگی هايی داری که فقط بايد فريادشان بزنی اما سکوت می کنی ...
گاهی پشيمانی ... پشيمان از چه ؟ نميدانی
فعلا!!!!راست اینو جدی میگم طراحی وبت معرکه هست ایول...بایhttp://www.hasdi.loxblog.com/images/smilies /smile%20(2).gif



احسان
ساعت18:58---2 آذر 1392
اپم بیااپم بیا

samira
ساعت16:11---1 آذر 1392
گــاهــی وقــتــهــا مــجــبــوری اَحــمـق بــاشـی !
رویِ کــاغـَـذ مــیــنــویــســم
دَســتــهــایِ تـــُـو . . .
و رویِ آن دســت مــیــکــشــم


cx18
ساعت21:37---30 آبان 1392
وبت زیباست موفق باشی


cx18
ساعت21:32---30 آبان 1392
چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند

گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی…


پاسخ:مرد برای هضم دلتنگی هاش گریه نمیکنه قدم میزنه


احسان
ساعت16:29---30 آبان 1392
اپم بیا

kiana
ساعت13:51---30 آبان 1392
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@


احسان
ساعت23:40---29 آبان 1392
مهمه بیا
پاسخ:خو بگو اپ دیگه وااااا خخخخخخ


احسان
ساعت18:11---28 آبان 1392
اپم بیا

samira
ساعت16:29---28 آبان 1392
سلام عزیزم آپم منتظرتم

احسان
ساعت21:49---26 آبان 1392
اپم بیا

احسان
ساعت22:07---25 آبان 1392
اپم بیا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, | 3:14 PM | Ya$Na | |

yek!12o0n3